18 mars 2008

förlåt förlåt förlåt..
jag suger på att blogga.. I know! men jag har inte många läsare.. tror jag inte, så då tappar man suget. tråkigt att blogga då. jaja , idag har jag varit med marit, vi gjorde massa bus ;) nu hade jag tänkt att redigera lite bilder och titta på gossip girl.. första gången jag ser det x) jag har btw beställt kläder.. eller skor och byxor :) byxorna blev ljusblå istället för svarta.. jag har redan två par svarta och har letat efter ljusblå länge.. fast jag tror inte att jag passar i det :p men sak samma! men det är samma modell som på dom jag la ut förut (dom svarta)

image161
image160

ha det king =) <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

:D snygga !

2008-03-19 @ 15:27:19
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0