14 mars 2008

Jag sitter i sal 119 och har elevensval ! sitter med Marit :) mahaha, och sebatian muppar sig lite ;)
hoppas ni får en bra dag :) <3

uppdatering 16:23
om ni undrar varför jag skrev det där korta inlägget var det bara för att marit ville stå med i min blogg.. eller alltså nej, eller orka förklara x)
haha ! bakade lite kakor nyss, pappa fyller år imorgon :) nana ! jaha.. vet inte vad jag ska skriva riktigt, haha.. mår lite blä än.. men jag var i skolan idag som ni såg på inlägget över som jag skrev.. i skolan x) haha!
nej nu ska jag ta och hitta på nåt roligare (;
pusspåer <3

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Ha en trevlig dag och helg =)

2008-03-14 @ 11:47:40
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0