31 januari 2008

shobre där ute !
sitter och lyssnar på Alicias musik! inget ovanligt :]
ska snart fixa blogg till Alexandra i min klass, trevligt trevligt!
Idag har jag varit på gymmet med Emma, det var helt jävla roligt :)
ser fram emot nästa gång, nanana! hoppas på lördag.
det var faktiskt en rolig dag i skolan idag, inte för att det hände något speciellt dåra, men i alla fall!
Imorgon ska vi sjunga upp en låt för Micke på musiken ;o ooouh! usch.. kan verkligen inte sjunga ;/
kommer stå där och vara skitnervös och sjunga tyst, snabbt och helt bläääää.
hm.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva !
jo, måste säga att jag är SJUKT glad för Alicias skull,
så jävla roligt.. verkligen! hoppas det går bra nu och att dom hör av sig.
du äger allt och alla <3
och nu har jag tagit en bild på henne utan att fråga, fy på mig ! (a)
men den är så jävla snygg, var till och med tvungen att lägga in den på mobilen.. höhö :)

image27

typ snyggaste bilden ever, och jag älskar denna tjejen ! <3

Nej, nu måste jag faktiskt gå.. skulle inte sitta vid datorn något idag.. men jag skulle ju fixa alex blogg så är ju tvungen :) och tänkte att jag kan ju inte gå utan att skriva till er där ute :)
Puss&Chips
/ Nicole!



Kommentarer
Postat av: Sara

snygg blogg du hade ^^
ha en bra kväll!

2008-01-31 @ 20:06:59
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Alicia

iiiiiih, SLUTA vara så söt !
du får gärna sno bilder på mig , haha.
mig skadar det inte !. jag älskar dig Nicole !

2008-01-31 @ 21:05:20
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0