30 januari 2008

30/1 -
Sebastian - Gnaget, gnaget, gnaget.
Nicole - äger!
Sebastian - vad?
Nicole - alla lag.
Sebastian - Men vadå, Leksand äger väl sig själv?

Andrea - Jag satte på mobilen.. på morgonen i bussen!

Andrea - Han var turk, nej alban.. eller nej, arab, nej han var libanes.
Nicole - Vadå, kom han från Libanesien?
Andrea - men nej, från Libanon

29/1 -
Mia - En från Småland skapade en gång ett företag, Ingvar Kamprad!
Danne - Vadå, gick det bra för honom?
Mia - Ja, han startade ju IKEA?!
Danne - Jaha, han!

28/1 -
*Emma slår upp anus i NO boken.*
- Det är en tand. Elin, visa det riktiga.
- Nej, det tänker jag inte göra. Men HÄR är i alla fall könskromosomerna.


nana, nu ska jag jobba lite matte :)

Kommentarer
Postat av: alexandra awad

Hej :D kan du adda mig :p blir lättare så hahah. [email protected]

2008-01-30 @ 19:25:12
Postat av: mandy

svar: rätt !:)

2008-01-30 @ 20:15:09
URL: http://maandys.blogg.se
Postat av: Emm

HAHAHA xD Elinelinelin, hon kan allt visa dej ett riktigt anus ;)

2008-01-30 @ 21:02:19
URL: http://xsnuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0