29 januari 2008

bara för att jag har brist på vad jag ska skriva så tänkte jag skriva om en kompis, jag tycker om att skriva grejs till mina vänner.. och det passar ju att göra det på bloggen! :)



Först vill jag säga att jag är överlycklig över att vi tog kontakt med varandra, vi känner kanske inte varandra så jättebra, men bra nog för att jag ska veta att du är en underbar person, en person som bryr sig och alltid finns där, det är du det, du är verkligen jättesnäll, du är en sån person som man aldrig kan få nog av, en person man vill känna för alltid, livet ut.. jag hoppas att vi kan bygga upp kontakten och lära känna varandra bättre, det skulle bara helt underbart, det jobbigaste är väl att vi bor så långt ifrån varandra, men jag hoppas att vi ska kunna träffa varandra någon gång ändå, den 24 januari 2008 fick jag uppleva den bästa dagen på det här året, jag träffade dig! du ska bara veta hur glad jag är över det, allt du säger till mig.. jag blir jätteglad, du har hjälpt mig att hitta en mening med livet, tack för allt, du ska veta att du betyder mycket för mig!
Jag älskar dig , Alicia ! <3

image21

Kommentarer
Postat av: Alicia

Men sötnos,
Nu typ börjar jag gråta snart
Jag känner precis likadant för dig !
Jag är så himmla stolt att jag fick lära känna dig!
Du gav mig orken att fortsätta med musiken !
DU är speciell och underbar. Jag älskar dig !
Tack för allt & vi måste träffas snart igen !
Du betyder jätte mycket för mig Nicole
!
Kram Alicia

2008-01-30 @ 16:31:16
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0