27 januari 2008

jag ska egentligen plugga nu känner jag, för jag har NO-prov på tisdag och fattar typ ingenting. Jag suger på NO! Idag har vi varit i kyrkan som sagt var, och jag och Emma filmade en liten film på vägen som kommer in i bloggen antingen imorgon eller på tisdag! och även en liten film från när vi pluggade tidigare idag. jag tyckte verkligen förut och fram till den 24 januari att det var en jättebra start på året.. men nu känns det helt skit allting ! en av mina bästa vänner mår inge bra och det gör att jag inte mår bra heller ! fan, du vet att han inte är värd dig. du är för bra för honom.. och jag hoppas verkligen att allt löser sig! du vet att jag inte klarar mig utan dig.. eller jag hoppas att du vet det :/
men nu måste jag sova tror jag, så jag orkar upp halv sju imorgon.. *död* palla skolan!!
aja.. pusshejsss / Nickisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0