25 januari 2008

Haaaaallå! :)
hoppas ni orkar läsa allt! :)
tänkte att jag måste ju ta och säga först att nu är jag hemma!
har haft det jättebra, bara två saker som blev fel.. jag träffade inte pär eller danny ! fyfan,
jaja, hm.. vart ska man börja?
Igår (torsdag) åkte jag och mamma vid åtta tiden och var framme mellan halv tolv - tolv i v-tuna,
vi åkte till min moster och åt lunch, sen bar det av till min andra moster som nyss fått två bebisar! :)
det blir mina kusiner då, om någon inte fattar ;) haha! dom är så söta.. och så små :)
vi var där ganska länge, sen efter det åkte vi till min moster och lämnade bilen och sen gick vi till tåget.
vi väntade ett tag, sen kom tåget och så kom Susanne också! :) det blev lite ändrade planer, jag hade ju en biljett över och så på dagen så frågade min mamma Susannes mamma om hon kanske ville följa med, och visst ville hon det :) så jag fick träffa henne också, roligt!
ja, sen åkte vi då in till Stockholm, träffade Elin på centralen sen bar det av till Hovet !
vi åt när vi kom dit, på donken! sen gick vi och letade lite kändisar, haha det var massor..
fast vi träffade och fick autograf av Erik och Mattias bara! men efter det så gick jag och Susanne in för att hon skulle köpa lite grejs, sen gick vi ut igen och då hade Elin träffat Sibel..
ja, sen blev klockan sju och insläppet började så vi gick in och satte oss på platserna :)
det var stort där, större än jag trodde faktiskt.. jag hade ju sittplats, och min kompis Alicia som var där hade stå och vi satt och smsade med varandra ett tag sen såg jag henne och hon mig och bla bla bla, och så betämmde vi att vi skulle träffas, så det gjorde vi :) sjukt roligt att ha fått träffa henne nu! <3 höjdpunkten under kvällen ju!
ja, sen klockan åtta började allting, först ut att uppträda var Petter.. och han var grym! sen delade dom ut pris och så sjöng massa! jag letade efter Pär (a) haha, trodde jag såg honom.. var fett likt, men det var inte han :/ sen idag frågade jag honom på myspace om han var där, och ja så klart var han där.. och jag hade otur som vanligt ! skiiit!
alla som uppträdde var ju bra, men en del var ju bättre ! mina favoriter under kvällen var Petter, Ola, Simple Plan, Vincent och Adam Tensta! grymma som fan :)
ja, danny fick tyvärr inget pris, inte ola heller :/ jaja, sen när det var slut gick vi ut där vi hade träffat Erik och Mattias.. och då träffade vi Mogge :) han var lite rolig/konstig ! haha
sen såg vi Timo, Vincent och en av killarna i the p... någonting (kan inte stava) men det blev ingen mer autograf..
eller jo av Mogge, men inte av dom andra :p shit the same! det var roligt i alla fall..
ja.. sen åkte vi hem, och idag (fredag) åkte vi hem, vi hämtade Elin i Barkaby för hon skulle åka med oss hem :)
var roligt att ha en kompis med sig, vi har tagit massa bilder och spelat in massa videosar, några kommer i på bloggen :)
nu ska jag sova snart, är riktigt trött..

Här är några bilder från Rockbjörnen: 



Ha det bäst, puss&kram / Sajko!

Kommentarer
Postat av: Alicia

:D det var bäst när vi träffades !

2008-01-26 @ 17:51:08
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: laijna

Fina bilder! :D

2008-01-26 @ 19:03:00
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0