21 januari 2008

Helloooo folket :)
skoldagen gick fort idag, skönt som fan :]
imorgon är det ingen skola för min del, ska till falun och ta bort min tandställning. yeey!
och jag skiter i det där videoinlägget :) vet inte vad jag ska snacka om! kanske kommer nåt senare, jag vet inte.
och på torsdag bär det av till Vaaaaallentuna.. nanana (a) jag saknar verkligen allt folk ;o satt nyss och tittade runt lite på gamla vänners playahead sidor och sånt.. alltså shit vad man har förändrats.. eller ja det är ju klart, sist jag såg dom gick dom i ettan men ändå! jag och susanne har faktiskt tänk att göra en sån här träff-grejs från ettan dåra, hoppas det blir av! skulle vara roligt att träffa alla igen liksom, men jag vet inte.. kan ju vara svårt att fixa allt :/ jaja.. nu måste jag nog ta tag i pluggandet :| usch! har NO prov på tisdag om en vecka, och jag kan ingenting.. hatar NO ;o aja!
love / nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0