20 januari 2008

tjenixen! :)
jag är fett slö idag känner jag! men det kommer bli en helskön vecka i skolan :) går bara 2 dagar den här veckan!
yeeeeeeeey, snart rockis :D och det känns mycket bättre i halsen idag, jag dricker mycket mycket te :) mums!
och på tisdag är det en stooor dag! Malin fyller år då :) + att jag ska ta bort min tandställning (a) jag är överlycklig.
jag har inte hunnit göra så mycket idag dåra, har bara ätit frukost typ, haha! men nu ska jag typ plugga lite SO och NO och sen när mamma är klar ska jag färga håret :) hann inte göra det i fredags så det får bli idag istället..
ja juste, jag hade tänkt att få in ett videoinlägg i bloggen antingen idag eller imorgon! vad tycker ni om det?
jag vet inte vad jag ska snacka om.. men om jag gör det idag så kan jag snacka om min veckan.. även om jag har skrivit om den, haha.. men jag är sämst på sånt här :)
nej nu ska jag nog plugga lite om jag hinner !
ta hand om er / nicole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0