15 januari 2008

image5

Halloj :)
idag har det varit en helt okej dag, väldigt jobbig bara! men sånt är livet, andra dagen i min nya klass, känns bra än så länge! Idag har jag mest bara suttit här och fixat min andra blogg.. http://fotografering.blogg.se/ och pluggat SO och engelska. På SO:n idag sa våran lärare "Tomaterna flyger hit" det lät precis som att dom hade vingar och flög. :p men hon menade ju så klart i flygplan! haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. men är det något speciellt ni vill läsa om i bloggen? vill ni att jag ska göra ett sånt där videoinlägg? jag tvekar, vet inte riktigt vad jag ska säga heller.. eller prata om! men men, kanske kommer på något :) Har i alla fall gjort en liten lista här..
image6

nej nu ska jag kila, pusshej!
/ Nicole K'

Kommentarer
Postat av: Alicia

men söööööt :) !

2008-01-16 @ 20:28:46
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0