14 januari 2008

Hej alla sötisar :)
jag tänkte skriva lite om mig själv, så ni vet vem jag är lite mer..
Jag heter då Nicole, men kallar mig själv Sajko, jag är 15 och fyller 16 i augusti!
Jag bor i en liten byhåla som heter Siljansnäs, just nu vill jag bara härifrån.. men det får nog vänta.
Dom flesta vet inte riktigt vart Siljansnäs ligger, men det ligger i alla fall i Dalarna!
Jag är uppväxt i Stockholm, men flyttade hit när jag skulle börja tvåan.
På min fritid händer det väl inte så mycket, jag älskar att fota och hoppas på att gå media på gymnasiet.
Jag tycker det är riktigt roligt med videobloggning, men vet inte själv om jag ska testa det, vad tycker ni?
och jag är väl inte världens bästa bloggare heller, men jag gör mitt bästa.. och hoppas det räcker för att ni ska tycka om den!
men kom jättegärna med idéer på vad ni vill se i min blogg. skulle vara roligt att veta :)
skriver snart ett kort inlägg om min dag också!
puss på er / Nicole

Kommentarer
Postat av: Alicia

du SKA testa videoblogga.
skit pinsamt :p känns typ som att prata för sig själv högt.

2008-01-14 @ 21:13:16
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Erika Hallman

Jag har kommit på hur man gör =) det var väldigt enkelt xD hihi

Fin blogg du gjort!!!

2008-01-14 @ 21:29:12
URL: http://erikahallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0