7 februari 2008

hejsan hoppas !
idag har det varit en bra dag.. har varit ovanligt glad dom senaste tre dagarna och fråga mig inte varför. för jag vet inte :) idag kom erica tillbaka till skolan, jag känner dock inte henne så bra, men jag tycker att hon verkar vara en otroligt trevlig tjej. och hon är verkligen stark! jag har tänkt på henne väldigt mycket faktiskt.. den otroligt söta erica :) verkligen jätteroligt att hon är tillbaka i skolan. nanana, jag sitter och lyssnar på alicia's musik och skriver blogg, kan det bli bättre? nej, bara sämre, för snart ska jag börja leta fakta om William igen -.- ska vara inne imorgon och jag har typ en halv A4:a med fakta, på tok för lite ! hm jaja.. nu lyssnar jag på Alvaro :)
nu ska jag plugga !
/ Sajko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0