6 februari 2008

Någon (kommer inte ihåg vem) - usch, vad svettiga och varma dom är!
Nicole - men tänk på barnen i Afrika som fryser.
(jag kom på att det är varmt i Afrika)

Anonym - Hallå, Shakespeare's pappa.. var det John Lennon?

Nicole - vi har nog lite barn i oss fortfarande.
(lät som att vi hade fött och att det fanns lite kvar) xD

och juste, jag tycker om The Lips mycket ! fick ett jättegulligt svar idag ! :)
och en grej till som jag inte kommer ihåg om jag sa, dom där videoinläggen kommer tyvärr inte (dom från när jag var med Emma) det funkar inte att lägga in på datorn ;o fett mupp.. men men ! får använda pappas kamera till filmning. funkar mycket bättre !
aja, nu ska jag typ sova snart.. eller har fortfarande inte hittat fakta om William :| åuh!
natti och puss och kram och chips och salamidam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0