4 februari 2008

Yooooooooooo !
läget? (; här äre chill!
har nyss fixat mig och så, duschat liksom..
har varit på gymmet ju! :)
fett nice det var idag, va där 2 timmar..
och ja, vi var typ själva ett tag men i början var det typ 2 pers där
så inte så farligt (; haha!
jao.. när jag och emma väntade på bussen så kom vi på värsta raplåten!
N - Yooo, jag heter faktiskt Nikkii, och detta är..
E - Emmzzz!
N - Vi äger på att rappa.
E - Du suger på att nappa.
N - Så kom inte hit och röva.
E - För då blir ni tondöva!
bäst va? :D haha, yes.. ibland äger man liksom !
juste, va med henne igår och vi filmade massor och jag tror det kommer in några filmer på bloggen snart.. ikväll kanske om jag hinner!
jag ska också fixa om min bloggdesign, eller bara headern!
och om det är någon som vill ha design av mig så är det bara att säga till så fixar jag så fort jag har tid :)
aaaaja! nu ska jag dra mig...
hare chill !
kärlek !/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0