4 februari 2008

Shoo bree !
Skoldagen gick väldigt fort idag tycker jag,
hade SO-prov.. gick väl så där :) hoppas på ett G ;D
men man vet ju aldrig!
imorgon ska vi redovisa Polen/Tyskland grejsen på STOR-mötet!
uscha, känner mig väldigt osäker..
jaja, om emma har skjuts eller nåt ska hon komma hit så vi kan gymma.
och jag stör mig grymt mycket på bilddagboken när dom ska hålla på och fixa hela tiden -.-
står så här;
"Bilddagboken är snart tillbaka..."
riktigt jävla segt!
ähm.. jao!
idag på hålet när jag loggade in på myspace och såg att jag hade fått svar av RON POPE !!!
hey, jag blev överlycklig! han är en av dom bästa, verkligen!
hans röst är så härlig, någon som har låtar med honom? säg till då så får ni min msn (a)
lalala (a)
Emma ringde nyss och sa att hon kommer till klockan fyra,
så då jävlar ska vi ta i (;
men nej, nu ska jag kika runt lite på internet eller alltså.. äsch! :)
vi hörs och ses och skit ! <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

va ?! RON POPE :O
vad skrev han ? TELL ME !

2008-02-04 @ 18:54:18
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0