29 februari 2008

Hey igen! :)
har nyss fixat http://aennenna.blogg.se/ blogg ! så nu tänkte jag ta och blogga lite.. nu när jag har tid :)
ikväll är det ju Danny x2 på TV , både Let's Dance och Så Ska Det Låta.. men det ska jag spela in och tittar jag på Let's Dance :) han är ju med Putte i Så Ska Det Låta.. dom kommer äääääga ! PUTTE <3 (a) nanana! så jävla söt. :) jag sitter och redigerar lite egobilder som jag tog igår när Emma hade gått hem.. men dom tänker jag inte lägga ut på bilddagboken så att alla mina vänner ser, för då kommer dom tycka massa som jag inte vill :p haha, men jag kanske, kanske, kanske lägger ut några här på bloggen :) vi får se !
här är i alla fall några bilder från igår ;


Jahaja, snart börjar skolan igen dåra ;o usch.. orkar inte ! det är väldigt mycket vecka 11 så då blir det inte så mycket data eller bloggande skulle jag tro.. men vi får se, sen är det ju faktiskt bara tre skolveckor tills det är lov igen, skönt som fan! (a) nej men nu ska jag fortsätta redigera bilder. :) see yaaaaaaaah ! (; <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0