10 januari 2008

tooodelooo :)
jag sitter i min säng nu och har inte ork för någonting alls, eller jo.. jag vill fota, men jag vet inte riktigt! vill inte göra det när min bror är hemma, om han kommer in i det rummet jag ska var i och ja.. haha x) jag vill typ sminka mig coolt, men jag suger på att sminka! den här helgen har gått riktigt fort, eller hur? :o det är sjukt , imorgon är det skola igen -.- usch, jag orkar inte med skolan!  på torsdag ska vi till Granberget och åka typ skidor och sånt, fast jag och Marit ska åka pulka :) mahaha, jag vet inte om jag ska ta med min kamera kanske? fast iofs den kan ju komma bort, men vi får se hur det blir. vad har ni gjort idag då? och vad ska ni göra? själv har jag inte gjort så mycket, städat lite och jag har ingen aning om vad jag ska göra heller. men nu ska jag försöka hitta på något.
pusshejs, / sajko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0