1 februari 2008

hei där,
hoppas allt är bra !
nu är den en ny start på en ny månad.. ta det med ro :)
nanan, själv ska man bara plugga nu dom första dagarna :/ usch!
har SO-prov på måndag.. hata.. och så har vi prov på tisdag och torsdag, i svenska..
mh.. jobbigt ! men men, jag för väl göra det bästa av .. ja , vad man nu säger :)
och på tisdag är det stormöte skit sak och dokumentationsgruppen om Polen/Tyskland (där jag ingår) ska redovisa bildspelet (med mina bilder) xD haha, jag måste prata högt ;o uuh!
jag hatar att prata inför folk, stammar säker massor..
hm, idag har vi i alla fall musiken avklarad. puuh!
så skönt, han sa att det var bra och att han var nöjd? :o mja, tveksamt =)
men men, en grej till innan jag ska plugga!
Är det någon som har A drop in the ocean med Ron Pope?
Jag är i behov av den.. snälla? Någon som har eller kan ladda ner?
vill verkligen ha den, helt underbar låt.. jag älskar den! här är den från youtube:



ha en bra kväll !! :)
Love / Nikkiisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0