melon

shaa !
okej, jag kom inte på någon rubrik så ni vet lixom x)
idag har jag jobbat, min sista dag, tror jag i alla fall.. dom kan ju ringa i och för sig, och fråga om jag kan någon dag. men jag kan i alla fall inte hela veckan nu som kommer. imorgon ska jag till falun, på tisdag ska jag ta det lugnt, på onsdag kommer sofia och på fredag åker hon och jag ner till stockholm och kommer hem på söndag! sen är det bara EN vecka kvar av sommarlovet ;o shit vad fort det har gått.
ja i alla fall så gick det bra på jobbet, jobbade med sofi och iren ! ikväll är det personalfest på hotellet för alla som har jobbat där under sommaren :) trevligt trevligt, jag tror inte att jag kommer bada nåt i alla fall, med tanke på vädret, det är kallt ! usch. men jag tänkte ta med mig min lilla kamera (som inte är så liten dåra) och fota lite. och bara umgås, visst låter det trevligt? :) men jag tror nästan att det kommer bli regn ;/ ser så ut. men jaja. kan väl bli trevligt ändå ! jag och sofi pratade med maria idag innan vi skulle hem, och hon sa att om det är sämre väder så ska vi kanske inte hålla oss vid poolen.. men om det är klart väder så blire poolen.
nej nu ska jag gå och äta melooooooon ! :) taha.
puss påré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0