jag hatar rubriker

hallååhejhej ! (:
som ni kan förstår så hatar jag verkligen rubriker. haha ! men det var inte det jag skulle skriva.. tre kvällar i rad har det varit så här; emelie har kommit till mig, vi har gått till kiosken och sen gått hem till mig och suttit oss vid datorn, vilket liv va? :) haha. smsat väldigt mycket har vi också gjort.. men massa olika människor.. trevligt har det i alla fall varit. ja, som jag skrev tidigare så åkte jag och emelie till mora, i förrgår var det. vi gick runt lite, jag hittade dock inte allt jag skulle ha.. men som tur var hittade jag en väska, som jag verkligen behövde. nu behöver jag bara, jacka, en tjocktröja, lite nytt smink, skor.. ja typ det :) får se om det blir till att åka till borlänge någon dag, vilket skulle vara bra ! kanske i helgen eller nåt. får se hur det blir. nu är det inte alls långt kvar tills skolan börjar, har kollat mitt schema, jätteslappt.. nästa så att jag inte tror att det stämmer riktigt. haha. men får se på måndag ! på tisdag ska jag klippa mig, äntligen. på fredag om en vecka åker jag till stockholm, vilket jag hoppas på att det kommer bli jättebra. jag tror att emelie kommer hit ikväll också :) så det blir väl kiosken, sen datorn ;) livet i näs. taha, men det är skoj , nejmen.. det händer verkligen ingenting just nu . jag har skittråkigt, nästan så att man vill att skolan ska börja nu så att man får nåt att göra på dagarna, och eftersom att allt är nytt så blir det extra roligt. men nej, nu ska jag kila :) Puss och hej så länge !


väskan jag köpte, fast jag köpte en svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0