IMOOOORGON !

hellu people.
faktiskt, har dagen varit bättre än jag hade förväntat mig :) vi började klockan åtta med engelska, där vi fick göra någon liten lek och så pratade vi lite om vad som kommer hända och så ! efter det hade vi svenska, gjorde inte så mycket, pratade och typ.. äsch, kommer inte ihåg. men i alla fall, efter det hade vi idrott, eller bara massa information. sen blev det ett litet hål tills vi hade matte.. där gick vi också bara igenom saker, och gjorde lite kluringar x) egentligen ska vi också ha individuellt (stavning?) val , på torsdagar.. men det börjar inte förens nästa vecka, så vi fick sluta efter matten, så kom hem vid ett.. sjukt skönt ! imorgon så har vi sovmorgon, bara för att vi inte har indval. så börjar 10.20 , har bara en lektion, slutar 11.45 :) sen ska jag och marit åka till stockholm ! men nästa vecka drar allt igång, på riktigt ! men får i alla fall en skön helg i stockholm :) mysiigt !
och imorgon fyller jag år ! kan inte fatta att det redan har gått ett år sen jag fyllde 15, sjukt vad fort tiden går egentligen.
men nu ska jag nog börja packa lite :') pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0