I'm back

nu är jag tillbaka till bloggandet igen ! var tvungen att fixa min design.. den förra såg ju förjävlig ut :)
men en grej jag behöver hjälp med är att jag vill att det ska vara grått istället för vitt under den där till vänster där det står typ vilka inlägg jag har skrivit och så, någon som fattar? x) kan inte förklara, men vet att det finns några som har så men jag vet inte hur jag ska göra, orkar inte ens försöka! kommer bara förstöra allt då :) men om någon fattar vad jag menar och kan göra så, säg gärna till då. skulle vara snällt.
vet inte om jag kanske ska ta och sova lite, eller det blir nog lite photoshop först (; taha.
men hoppas allt är bra med er där ute. vi hörs !
puss puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0