galet

hejhejhallå ! (:
igår kom marit hit en snabbis och pratade av sig lite, när hon åkte hem gjorde jag inte så mycket. rensade datorn lite, tog bort massa bilder och så ! sen lite senare kom emelie hit, vi satt lite här, framför datorn ! vilket inte var så roligt, så vi gick till kiosken :) köpte en glass, trotts att vädret inte var bra. tiptop blev det för oss båda ! mums. vi satt där nån timme, smsade med massa folk som knappt vet vilka vi är x) sen gick vi hem till mig igen för att vara säkra på att ingen hade låst dörren, hade glömt nyckeln. men det var öppet. vi tog bärbara datorn och gick ner i källaren och kollade typ facebook och sånt . smsade fortfarade med folk. haha , vilken kväll ! det var helt sjukt. och så har man fått veta den obehagliga sanningen. men det säger jag inget om, bara jag och emelie som vet. taha ! nu sitter jag och smsar med emelie, vi ska antagligen till mora idag. fast vi ska försöka hitta på nåt innan också, men vi vet dock inte vad.. haha.
uppdaterar kanske lite senare om dagen , :) hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0