allmänna idrottsklubben

tjohej !
som vanligt kommer jag inte på någon rubrik :)
jag sitter här nyduschad i blöta jeans, haha ! smartass nr. 1. klockan börjar bli mycket, så blir ett snabbt inlägg.
sofia kommer snart, ska hämta henne i leksand klockan 14.52 prick ! haha (; jag vet inte riktigt vad vi kommer göra idag, imorgon eller på fredag.. eller på fredag ska vi ju åka till stockholm :) men en sak är säker, vi måste ta många kort, eller jag ska försöka ta många kort på henne. kommer inte lyckas så bra tror jag. hon vägrar att vara med på kort, själv ! men jag hoppas att vi kommer ha det roligt i alla fall. vilket vi typ alltid har.
hoppas att ni har det jättebra och att ni får ett bra slut på sommarlovet. för det tänker jag ha. pusspusspuss



jag och sofia !

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan=)jag undrar om inte du har lust att fixa min blogg design? Fick den fixat för ett tag sen men bilderna verkar inte vilja visa sig och jag är bara allmänt trött på designen..Skulle vara jätte tacksam om du skulle vilja hjälpa mig?=)

2008-08-14 @ 21:55:30
URL: http://elinlundblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0