1 timme och 39 minuter

.. kvar tills jag blir 16 år ! det känner verkligen helt otroligt konstigt.. ojojoj ! det känns inte alls som att jag fyller år IMORGON ;s förut var det liksom känslan av jippie, roligt, spännande, liksom 'vad kommer hända'? men alltså nu är det ingenting.. fast iofs, jag var väl typ under tio när det var så men ändå.. det var ju ändå inte länge sedan. åren går fort, så fort! känns som att det var igår jag låg i den där jävla barnvagnen på gotland och skrek. men det var betydligt mycket längre sedan! herregud, läskigt att det går så fort ibland.




i alla fall, fick så himla tråkigt idag eftersom jag hade verkligen ingenting att göra. så jag ringde till marit och vi sa att vi skulle träffas. efter ett tag gick jag till kisoken där marit, emelie och malin satt. pratade lite, sen gick emelie och malin. jag och marit satt kvar tills min mamma kom och hämtade marit's väska som ska med till stockholm imorgon. sen åkte vi hem till marit. var så jävla kallt ute :p åktehem vid nio, duschade, kollade lite på tv och nu sitter jag i min säng med mams och paps bärbara dator. så skönt, måste fan spara pengar till en egen! det här blir troligen mitt sista inlägg som 15-åring. haha, vad konstigt det kändes att säga sådär. men jaja ! :) ska försöka komma åt en dator imorgon i skolan innan vi börjar eftersom att jag inte kommer kunna sitta vid dator på hela helgen eftersom jag och marit drar till Stockholm imorgon, vilket kommer bli underbart.
STOCKHOLM HERE WE COME ! <3

tack och hej från mig, för sista gången som 15-åring ! HA DET TOPPEN ALLIHOPA :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0